När man överlever

Jag klarade mig från att må illa. Och det bidde hiskeligt suddigt utan de där sexiga glasögonen. Filmer är definitivt sevärd. Rekommenderar den till ungar mellan 3 och....tja 20-åringen var ju med och tyckte den var bra. Sambon är 42..och lite till och även han tyckte den var jättebra.
Jag älskar tecknad film och hamnar i åldrarna mellan 20-åringen och han jag delar tapeter med och tycker filmen var riktigt bra. Men jag är ju också tokig i tecknad animerad film.

Vi har just dumpat 20-åringen hos en polare som han ska vara hos till fredag. Två ungar är kvar i bilen och jag tror att Huliganen knoppar före tonåringen i bilen. Men det återstår att se.

Själv kommer jag se ut som Getrud 96 år, när vi väl är hemma eftersom jag var smart och glömde ta med mig iallafall digestive kex för att inte skaka sönder av hunger. Och nä...popcornen hjälpte mig en stund tills grannen (läs sambo) "råkade" kränga en tredjedel av min låda också.

Vi får hoppas att depåerna håller ändå.

Ta'ta.

Kommentera här: