Fredag

 
och det är marknad i sta´n. Vårmarknad. Gick en sväng för att se om det fanns något av värde men se det fanns det minsann inte..... I vanlig ordniing. 
Vakthunden är i extas efterssom det helt plötsligt finns hur mycket som helst att titta på i fönstrena mot gatan. 
 
Maken och jag beslutade i morse att han skulle hämta Hulliganen när han kom från jobbet och jag åkte och fredagshandlade pch så skulle vi ses i stort sett samtidigt hemma.
 
En skitbra plan tyckte jag!
Till maken skickar Sms och påminnner mig om att det kan bli svårt att handla då han har mitt kort i sin plånbok.
 
Men vad gör väl det när det är fredag.
 
 
 
 
Han får hämta hulliganen (som blir citronsur om inte han kommer och hämtar när han lvoat) och snurra hemom för att plocka upp mig för att följa med och handla. 
 
Så förmiddagsfika vore inte dumt i solen.
 
Ta´ta

Kommentera här: