Äntligen klar

Det blidde lite rådjurskött i frysen trots allt. Och vakthunden gick bananas såklart. Själv försökte jag mig på sockerfria lussebullar idag och det lyckades.
 
I morgon tar vi kanske och bakar de där LCHF/glutenfria lussekatterna.
Fast just nu känner jag att jag behöver ta lördag. Bakat lussekatter. Städat det sista i hela huset. Tvättat det mesta av tvätthögen.  Gjort klart övervåningen och sett till att Hullgianen kommer in i sina rum. Ja, han har två.
 
Jag tog kort på vårt julpysslande men de blev så ussla att jag inte våga lägga ut dem här. Får ta bättre med den andra kameran när den är klar efter laddning.
 
Sambon har pipigt iväg och träna.Hulliganen har bänkat sig framför kanal 5 och Toystory 3.
Jag frossar i Cdons bokrea och försöker skriva upp alla böcker jag önskar mig i julklapp av tomten. Det är ju HUUUUR många som helst!!! Jag har också kommit på att jag önskar mig ett kort för simträning på simhallen.
Och en ny madrass...och en ny bil...och smink...och lite till... och böcker....och ett gitarrställ....
sedan var det nog inte så mycket mer jag kommit på.
 
Nej, nu ska jag fortsätta mitt frossande i böcker.
 
 
En trevlig lördag önskar jag er!!
Ta´ta
 
 
 

Kommentera här: