Obs... det sägs vara viktigt

 Jag fyller år imorgon, det kommer ni väl ihåg? Ja, det är klart ni gör.

Och till er som inte har köpt nån present.....Herregud, det är okej! Gå ut och köp något imorgon bara, skicka den med posten innan 18 så får jag ju den nästa vecka vettja. Några dagar försent gör inget. Bara det inte står någon ålder på paketet.  
 
Många här inne vet min åldersnojjesak. Ni vet det där med att vara 25,15.
En mycket kär vän frågade mig varför jag hade sådan åldersnojja. 40 är väl ingen ålder heller...och fylla år är väl skitroligt!
 
Och det är ju klart att det är. Roligt alltså. Kan vi enas om att inte tala om ur mycket man fyller så är jag nog beredd att ändra mig på fyllaår-punkten. 
Och fråga mig inte vad det är jag önskar mig, har ni idétorka så kontakta sambon. Han vet tydligen då jag har benägenheter att säga till honom när jag hittar något jag gillar eller behöver.
 
Så vi ses på andra sidan.....när klockan tickat till 25,16.
 
Ikväll ska jag njuta av att bara vara 25,15. Djupt försjunken i mina böcker....med de 10 småbitar godis från Hulliganens godispåse som jag unnar mig..
 
Återkommer

Kommentera här: