Woop Woop

 
Halva natten har gått åt till att få tarmarna att sluta göra ont. Så mycket sömn har det inte blivit som sagt. Men att trava upp och ner i trappen eller gå runt i hela huset ett par timmar fungerade faktiskt. 
I dag skulle Hulliganen ta med en sak på P till skolan. Först var idén att han skulle ta med en bild på ett hockeylag som hette nått med penguins. Fråga mig inte mer för jag begriper mig inte på något sådant. Men så kom sambon på att istället för en bit papper så kunde han ta med sig en potatis. 
Hulliganen var först lite tveksam, men när vi bestämde oss för att skära ut mun och limma dit ögon så tyckte han genast att det var en super idé. Potatisen fick namnet Peter. Så idag har sonen med sig polaren potatisen peter. Mycket P! Det måste bli MVG på den sagan, hoppas vi.
Bild på Potatisen Peter får ni i eftrmiddag då vi hoppas att han överlevt dagen med Hulliganen.
Själv ska jag försöka mig på att ta det lite piano (märks det att vi pratade mycket om bokstaven P igår?!) och se fall min arma lekamen kan komma vidare efter nattens vankande. Det får bli en kopp kaffe, en bok och lite lugn och ro en stund.
 
Men jag återkommer.

Kommentera här: