Skov

Jag trodde att jag bara inbillade mig.
Det började med klåda under fötterna. Ja, ni läste rätt. Fötterna
Det känns som om något kryper innanför huden under hälen.
Sedan spred sig klådan till benen. Det där djuret var fortfarande kvar under fötterna 
och i benen känns det som om jag har kolsyra i ådrorna.
Och detta är bara början. Jag känner det i hela kroppen. 
 
 
Igår kunde jag inte resa mig ur sängen utan att känna som om jag skulle gå av på mitten. 
I morse kändes det hemskt och ordentligt jobbigt , men det känns lite bättre i benen. Istället har det flyttat sig till överkroppen och huvudet.
Hårbotten gör extremt ont så att dra borsten genom håret var inte någon myskänsla precis.
Och denna trötthet. Jag skulle kunna sova hela dagen.
 
Så idag blir det att sitta framför laptoppen och skriva istället. 
Tur att fingarna fungerar när inte resten av kroppen vill.
Jag vet ju vad jag har framför mig....
 
Nu har jag gnällt färdigt.

Kommentera här: