Förbannad son

Hulliganen är som sagt fett sur.
Jag försöker förklara att det inte går att göra ogjort och att det
är bara till att ta konsekvenserna.
Han får betala lagningen av mobilen. 
 
Han muttrar och byter om till träningskläder...
På tal om det föresten...
Vad är det med tonåringar och badtofflor?
Han går i dem jämt...
 
 
Hur som....
Son i arg ton:
-Mamma du vet att man måste fråga om lov för att blogga om ens tonåring som dessutom är förbannad va?
 
Jag:
-Det  vet jag. Vet tonåringen som mamman bloggar om, att hon verkligen hoppas att han vet om att
han är one of a kind vad han än gör. Och att det där är mitt sätt att komma ihåg och dela med mig alla dina roliga påhitt och komentarer. Du är ett mirakel och kommer så alltid vara.
 
Son ler:
 
-Även om jag är smått korkad ibland?
 
-Även när du är smått korkad.
 
Jag hoppas verkligen fumligheten snart kommer släppa.
Ekonomin är inte till för sönderslagna mobiler stup i kvarten.

Kommentera här: