Möte 2,3 och sedan vart det över

Ja, det har varit en crazy day.
Tur att alla gick som de ska.
Det första får jag reda på resultatet i slutet av veckan förhoppningsvis.
De sista kräver nog iallfall helgen också eftersom det är
ett nytt kontrakt som ska läsas, räknas på och jämnföras.
 
 
Och även om det känns som jag egetligen är helt under ytam
så finns där ändå en strimma av ljus.
Kan inte fatta att det är flera förlag som har hört av sig och vill ge ut boken.
 
Men tummen :
 
 
 
för att det är så. Det kunde vara helt dött och inte en kotte som gillade manuset.
Och resan upp till Stockholm kommer troligen vara avgörande.
Det är nog först då jag kommer fatta att det faktiskt är sant.
 
Och nej, Ulle....
Jag kommer inte öva åka rulltrappor. 
 
Fan jag får ju svindel av bilder bara...
 
29 dagar kvar.
Som jag längtar.
 
I morgon bär det av till storstan igen och Smärtrehab.
Och eftersom undertecknad sover som en kratta kommer
morgondagens schema sätta henne på prov ordentligt.
 
 
Men först lite soffhäng och se om Herr John Blund kan komma med den där jäkla påsen
med sömnstoft och sprinkla lite på mig också.
 
På återseende
 
 
 

Kommentera här: