Men allvarligt...

Vi måste reda ut en sak igen tror jag...
 
 
 
 
 
Mitt livs kärlek ÄR... M.
Han här... 
 
 
 
Eller här:
 
 
 
(bild kapad och snodd på Lk)
 
Det här är också en del av den här underbara människan...
 
 
 
 
Och nä...
tillsvidare är det det där ni får. Jag gillar vara störig. Och jag har fått hiskleligt många bevis på 
att hemligt är en bra grej så jag kör på det en stund till.
Ni är så gulligt nyfikna att jag ler varenda gång det trillar ner en komentar via mail...
 
Men.
 
Det HÄR däremot ÄR mitt liv... 
Min anledning till varför jag andas,hjärtat slår, blodet snurrar, att jag kämpar, ler, finns till och får lite gråa hår. Ja ni fattar.....
 
 
 
 
 
Du/ Ni som inte förstår den skillnaden har nog troligen inte barn själv/själva. Eller som jag
förlorat ett liv genom en dotter 2005. Så sluta tro att jag enbart har en sak i huvudet är du/ni snälla.
M betyder mer än någon gjort av manligt kön. Jag skulle kunna fylla hela bloggen om varför det är så och längre fram kommer jag berätta. Men det är längre fram.
 
Men sonen... Det är en helt annan sak. 
 
M och jag  tar det ett steg i taget och jag skriver det igen.
Det är mycket som ska fungera och den drösen ungar vi har runt oss har en stor del i det här vilket gör att även om jag och M vet vad vi vill och vad vi känner till 100 % så känner vi att vi inte kan leka familj och puttinutta hur som helst eller vart som helst. Fnitter och hoppsasteg hand i hand är inte något vi är sådär hiskeligt intresserade av. Jag har ett arbete som timanställd boutredade och som kräver lite diskretion. Han jag vill dela alla framtida galenskaper med är som sagt heltidsbrandman men även en ytterst offentlig person som alltiallo.
Dessutom skulle tonåringarna skämmas något fruktansvärt om vi var nykärt nykära offentligt och då skulle det här aldrig bli det vi siktar på faktiskt. 
 
De får lägga in sitt veto när som och tillfrågas när vederbörande barnaskara är hos någon av oss om hur de känner och tycker. På så sätt blir det här även på deras villkor.
Förstår inte vad det är som är så svårt att förstå i det?
 
Och med det sagt så ska jag aggera taxi, åka ner och busa på hockeyn en runda.
 
Jag återkommer.

Kommentera här: