Skov, terapi, skrivarstuga och mecking...

Vi konstatera att fröken får skov 2 för i år.
Men med allt som händer och sker runt mig 
är det inte konstigt. Jag gnäller lite och vägrar lägga mig ner.  Eller några jäkla piller. 
Det är inget alternativ.

Så jag skriver... och mellan varven terapiarbete med målning. 
Bevattningsystemet är klart och ska byggas in. 


Jag målar brädorna som vi senare ska sätta runt. Även damm-pumpen ska bli inbyggt och bli ett miniatyrhus av boningshuset. 
Kommer bli sjukt sött och så mysigt. 

Killarna meckar med moppen. 
Det ska rengöras lite förgasare, lackas lite avgassystem (för att det ser snyggare ut) 
och servas lite här och var. 


Allt är således perfekt i Skogen. 
Hönor ute, marsvin ute, Vakthund ute, katter på rymmen och jag håller i och håller ut. 

Jag återkommer 



Kommentera här: