Blöt historia och mys inne...

 
Är det nu hösten slår till på riktigt?
Det känns verkligen så idag dock.
För att inte dränkas ute, så blidde det ett längre yogapass inne istället.
Lika jobbigt det. I synnerhet när lekamen inte är som den borde.
Det är inte fibron eller så. Något annat krånglar och jag kan inte riktigt klura ut vad det är.
Frustrerande och jobbigt, ja. Men att söka läkare hjälper ju inte.
Får ju ändå inte några svar där.
Så jag får fundera och klura ut vad det är själv.
 
 
 
Hur som..
Igår hade vi en verkstadsdejt. Det spöregnade ute så vi kröp in där och började sätta ihop motorn.
Eller iallafall ena sidan. Sedan tvättade vi av allt. Det känns som om vi är ett steg närmare att få motorn i bilen igen, vilket är så häftigt.
 
 
 
I går fixade jag även lite höstmys i köket och idag ska jag försöka fixa lite på övervångingen.
Om kroppen är med mig vill säga. 
Motoriken och balansen är ju inte den bästa, men va´fanken.
Utmaningar är till för att övervinnas eller iallafall testas.
 
Mitt i veckan.
Onsdag.
 
Jag 

Kommentera här: